Меню сайту
Наше опитування
Міні-чат
Вікіпедія
Наше опитування
|
Презентація професійПрофесія "Перукар (перукар-модельєр), візажист" Випускник після закінчення навчання: Повинен знати: будову та властивості шкіри і волосся людини; основи санітарії та гігієни; склад та властивості матеріалів та парфумерно-косметичних засобів для виконання різних видів перукарських робіт; основи професійної етики; технологічну послідовність простих зачісок з довгого волосся, замалювати їх схеми; норми та правила санітарії, гігієни, охорони праці, протипожежного захисту; інформаційні технології; основи галузевої економіки та правових знань. Повинен уміти: виконувати послуги з миття голови, прості, класичні та базові модельні чоловічі, жіночі та дитячі стрижки; виконувати укладання волосся феном способом "бомбаж", "брашинг", гарячу завивку волосся локонами різних видів, прості та базові модельні зачіски із застосуванням бігуді. Виконувати послуги з хімічної завивки волосся із застосуванням звичайних та спіральних коклюшок. Фарбувати волосся барвниками різних груп, зафарбовувати сивину, знебарвлювати волосся, здійснювати часткове фарбування волосся сучасними способами. Виконувати зачіски концентрованого типу з довгого волосся. Працювати може у сфері побутового обслуговування населення, перукарській справі. . Професія "Секретар керівника (організації, підприємства, установи), адміністратор" Випускник після закінчення навчання по модую "Секретар керівника (організації, підприємства, установи)": Повинен знати: постанови, розпорядження, накази; положення, інструкції та інші керівні матеріали з ведення діловодства; організацію і зміст роботи керівника; правила користування технічними засобами оброблення документів, усної та писемної документної інформації, комп'ютерами і друкарськими машинами; технологічні процеси оброблення інформації; стандарти систем організаційно-розпорядчої документації; ділову мову та іноземну мову за професійним спрямуванням; етику службових стосунків; правила внутрішнього трудового розпорядку. Повинен уміти: виконувати функції, що включають забезпечення і обслуговування роботи керівника організації, підприємства, установи; проводити роботу з документальною інформацією і документами, необхідними для керівництва, управління і взаємодії структурних підрозділів; одержувати необхідні керівникові відомості від підрозділів або виконавців, викликати за його дорученням працівників; ефективно використовувати засоби обчислювальної, друкарської та іншої офісної техніки; забезпечувати робоче місце керівника канцелярським приладдям, створювати сприятливі умови для його продуктивної роботи: організовувати телефонні переговори керівника, приймати і передавати телефонограми, записувати під час відсутності керівника прийняті повідомлення і доводити до його відома їх зміст; здійснювати роботи щодо підготовки засідань і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час, місце і порядок денний засідання або наради, ведення реєстрації тощо), оформляти протоколи; передавати і приймати інформацію за допомогою приймально-передавальних пристроїв. Вести діловодство, приймати кореспонденцію, яка надходить на ім'я керівника, здійснювати її систематизацію відповідно до прийнятого на підприємстві порядку і передавати після розгляду її керівником у підрозділи або конкретним виконавцям для використання в процесі їх роботи або підготовки відповідіщильнувати за строками і визначати причини несвоєчасного виконання доручень, узятих на контроль, інформувати керівника про стан їх виконання, приймати документи на підпис керівником і особисті заяви працівників; організовувати прийом відвідувачів, сприяти оперативності розгляду заяв і пропозицій працівників; формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх зберігання і в установлені строки здавати до архіву. Загальнопрофесійні вимоги: Повинен знати і застосовувати на практиці: а) кращий досвід з діловодства, документознавства; використання організаційної техніки; б) сучасні технічні засоби і технологічні процеси оброблення документів і документної інформації; в) комп'ютерно-інформаційні програми з діловодства; г) економічні досягнення, необхідні для успішного виконання професійних завдань і обов'язків; д) посадову інструкцію, інструкції з охорони праці, пожежної безпеки та правила внутрішнього трудового розпорядку; е) норми професійної етики і психології спілкування; є) основні погодження і порядок підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників; ж) Кодекс законів про працю України та інші законодавчі акти, що регулюють професійну зайнятість громадян. Працювати може: роботи, які є загальними для всіх видів економічної діяльності. Діловодство, організація документообігу та архівні роботи.
|
Пошук
Календар
Архів записів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||